2016年3月26日 星期六

❤飲食❤貓迷必愛上~綠野遊踪下午茶~ DK Cuppa Tea

朋友知我是愛貓之人, 
有日她相約我到中環區High Tea, 
享受精緻可愛Tea Set.


首先來杯
三重果香特飲
三款生果的果茶, 有紅莓、藍莓 和黑加侖, 
帶少少酸味道,清爽入喉.
 此茶有效緩解孕婦嘔吐 幫助便秘月經運行和整體消化.


未開餐前,有一些遊戲玩,
在5張card中抽其中一張, 
並店員講解咭中意思,
之後他變魔術變走我已抽中card.


待那機通知, 就到取下午茶

綠野遊踪下午茶點盛放在竹籃箱子內,
概念來自野餐.

打開箱子十分意外,可從箱子內尋找貓兒,
有好多可愛貓兒造型點心,
一見傾心, 真捨不得食,
並見到我們剛抽到的card, 非常精神奇呢!


龍蝦湯
濃濃的龍蝦味兒,湯上有白色就是忌廉,
口感更幼滑更香.


首先食 鹹點
酥皮小肉卷
這香香酥酥皮肉卷,肉卷是豬肉好濃,
加上外酥香十分好味,可沾茄醬來食.


鬆脆的鵝肝塊
脆餅上放上厚厚油潤甘香的鵝肝醬,
配了南瓜子及杏仁,令口感更豐富.


精巧的龍蝦班戟
打開班戟見中間那層是貓形餅乾,
放上彈牙的龍蝦及沙律菜,
一齊食,十分滋味.

英式鬆餅 果醬


英式鬆餅口感皮脆鬆軟,搭配甜甜杏味果醬,簡直是完美組合.


甜點
朱古力泡芙雲呢拿泡芙 及抹茶cupcake


朱古力泡芙
泡芙質感鬆軟,內裡的幼滑朱古力吉士醬味濃郁,
而朋友就食雲呢拿泡芙.


流心鬆餅 (朱古力 及檸檬焦糖 味道)

朱古力流心鬆餅 
切開朱古力流心鬆餅,似朱古力心太軟,
鬆軟中心濃郁朱古力醬.

檸檬焦糖 流心鬆餅 
檸檬焦糖流心鬆餅,有好濃檸檬味,帶少少甜甜地焦糖味.


貓兒抹茶cupcake
這cupcake賣相非常味引,蛋糕充滿綠茶香,
連上面的cream都有綠茶的清香味.


貓兒圖案的馬卡龍
我食鬆脆馬卡龍裡夾的是抹茶醬,
而朋友食那個是榛子味呢!


貓兒造型曲奇
鬆脆曲奇帶有綠茶甘醇清香呢!


日式焙茶芝士蛋糕
焙茶芝士蛋糕,有好香焙茶芝士味,
合得來似拖肥味,口感好滑,一試難忘.


貓腳板朱古力

是黑朱古力製造,香濃味美,
咬一口見內層有抹茶餡料,甜而不膩.





這餐下午茶,暫時拋開壓力及煩惱,
並是聊天好地方,超推薦呢 !


DK Cuppa Tea
中環蘇豪士丹頓街16A地下


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博http://weibo.com/u/2390428852


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...