2022年1月7日 星期五

❤飲食❤ 美味的西餐 ~ Flames

有次同朋友在黃埔行街後要食晚飯醫肚,
她便帶我來到Flames食


餐廳裝潢優雅舒適為主,地方寬敞,
而廚房是開放式的,感覺悠閒放鬆。


香草白酒煮青口薯條 1/2KG $218 
這青口好飽滿肥味鮮甜,配以香草白酒牛油汁,
帶出青口香嫩柔滑鮮味
如將餘下青口汁,來拌薯條同食, 別具風味


8安士紐西蘭肉眼扒配忌廉薯蓉 $188
Order五成熟肉眼牛扒,
入口細緻幼嫩,肉質鬆軟而不失嚼勁,
有濃濃牛肉香,又多汁好食,
加上配有滑滑又軟綿的忌廉薯蓉,人一試難忘!


紅酒燴牛面肉草菇扁意粉$128
這扁意粉煙韌得來不軟有咬口,
掛滿香甜紅酒醬汁,配料好足,加上夠味牛面肉及菇菌,
而牛面濃郁有口感, 入口豐富,美味可口



Cheess Cake Shake $98
這甜品可以飲及食,一舉二得, 
我地兩人食得好開心,係咁影相
飲入口是雲呢奶昔及忌廉,
仲有色彩繽紛朱古力粒粒點綴,
有餅乾及芝士焦糖蛋糕食呢!




Flames
紅磡黃埔花園2期錦桃苑地下G10B號舖


 Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...