2023年4月6日 星期四

❤飲食❤ 觀塘廠的樓上的西餐 ~ Chill-i

朋友相約我就我放工到觀塘工廠的上樓西餐~ Chill-i  食晚飯



地方寬敞,環境舒適,是聚會或食飯好去處!
細心睇原來以佈置以貓做主題,有海報等

我們選擇二份SET DINNER含有沙律, 湯,主菜及飲品


沙律菜配柚子醋汁

新鮮沙律黑醋份量剛剛好,有淡淡醋酸味, 十分開胃好味!


是日餐湯配欖油多士

是日餐湯是忌廉栗米湯,口感幼滑creamy,配欖油多士





香草古羊扒$188 選左扁意粉
咬開羊架肉夠厚不會難以咀嚼,肉質軟腍幼嫩,
肥而不膩,嘗起來又香又Juicy
在旁有車厘茄及蘆筍等配菜及扁意粉口感剛剛好不硬不軟。


紐西蘭原條檸檬龍脷魚$198  選配香脆薯條
這龍脷魚啖啖,沒有碎骨, 食時非常方便。
魚面層微脆香口,肉嫩滑口感,煮時加上檸檬,可提升魚的鮮味,
另可沾點白色秘汁同食, 更添美味。
在旁炸薯圈特別酥脆濃香可口,再配上番茄醬。


套餐
升級特飲加配
抺茶蜂蜜拿鐵 +$28 ,  熱情仲夏+$28
這抺茶蜂蜜拿鐵,有抺茶甜蜜滋味,豐富口感,都幾好味。
熱情仲夏好夏天, 甜甜酸憂fresh,仲食到熱情果核添。


套餐
升級加配甜品 
檸檬蛋白批 +$48
賣相好吸,檸檬蛋白批酸酸地,
有多層口感,上軟下脆,回味無窮


Chill-i
觀塘開源道60號駱駝漆大廈3座11樓B號舖
Tel : 60309077


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...