2023年6月30日 星期五

❤飲食❤ 露營主題餐廳 - 營足四季

朋友相約我到官塘工廠區露營主題餐廳 - 營足四季食晚飯相聚一下

店裝充滿大自然綠洲環境,
有植物 ,露營椅, 帶有濃濃 露營氣息,
可以輕鬆無負擔地享受放鬆好時光。


食物主要食露營西餐美食。


欖油蒜片蟹肉墨魚扁意粉(辣) $158
意粉睇起來清清地,
口感煙韌得來不軟有咬口的,
估不到味道微,好惹味,
並有好多好多配料,蟹肉及墨魚等,
入口豐富, 令味道更美味可口



巨型豬扒配薯菜 $198


大大件巨型豬有好十足份量,仲大過我的手掌,
肉質軟腍好多汁,又香甜又好食,可沾點燒汁更美味
配菜香脆薯條及新鮮什菜,料想不到仲有大香腸呢!


阿華田脆脆奶蓋瀑布蛋糕配提拉米蘇雪糕$108
這蛋糕賣相好吸,海綿蛋糕上阿華田脆脆奶蓋一打開膠套, 
似瀑布流出來,可沾點朱古力醬,味道不錯,回味無窮
加上在旁有提拉米蘇雪糕,更添香甜美味



Hodgaarden$78 &戀愛預告$48 

朋友點了Hoegaarden大大杯,有獨特微甜花香口感 
戀愛預告顏色好靚紫紫地色,加入雲屁拿雪糕,味道清甜不錯


營足四季
觀塘鴻圖道86號中富中心地舖 
Tel : 2638 3088




Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...