2021年5月24日 星期一

❤飲食❤ 邊RELAX聽歌邊嘆美食 ~ 彌敦左岸

朋友放工相約我到她公司附近酒吧彌敦左岸,
食晚飯飲野, relax 一下傾傾心事 


這裝修具有英式特式風格,好有西方感覺
店分別有二層, 這是入門口那層


我地在第二層用餐, 地方寬敞十分舒適
約7點多起就開始多

因為最近疫情問題,有Live Band好多地方都一樣取消

因朋友要駕駛汽車回家,所要只點冇酒精mocktail飲品
【THE菠蘿冰$78 
 ~聞起來甜甜地,有濃濃菠蘿味,入口卻帶甜甜有氣清新
Meb Spring$78
 ~飲上去甜甜的,味道不錯,有陣紅莓味


黑海龍(烤焗 黑松露 海膽 龍蝦)原價$788 現限量半價 $399

已切開邊龍蝦,加上黑松露海膽烤焗製成。
面層有黑松露,即叫即刨。
大隻龍蝦啖啖肉,肥美肉厚,可口具彈性,
配上甘香海膽及濃鬱黑松露,與龍蝦很絕配
龍蝦底還有香脆薯條及沙律菜


威靈頓美國特級牛柳 $368

我首次食威靈頓牛,被包在酥皮裏
刀切下牛柳透出粉色,搭配肝醬
入口外皮酥酥脆脆的酥皮,內質軟嫩,
口感超豐富,令人回味無窮
配菜有菠菜及香脆薯條,
另三款醬汁有黑松露醬燒汁,芥末醬,蕃茄醬


彌敦左岸 
尖沙咀赫德道5-9號德裕中心B1層


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...