2021年8月26日 星期四

❤飲食❤ 嫩滑的火焰麻辣雞煲 ~ 米走雞 Live Running Chicken Live

 朋友知我勁愛食雞煲,
選擇我公司附近了米走雞食晚飯

店裝潢設計好西化,地方寬敞舒適。


有多款調味醬混下,按下自己喜愛而調配


我地選左火焰麻辣  雞煲 (小)  $168
有五種辣選擇 BB、微、小、中、大
最後選了BB辣,因朋友不太食得太辣  
由店員攪一陣 就可以食
熱一陣後,陣陣辣  香味已四溢,真令人流口水
見大多數雞件是雞腿位多,食起上來啖啖肉,而質嫩滑非常,
而配合辣椒乾洋蔥中芹芫茜,帶出甜味道來
這BB辣帶甜甜地,沒太麻麻感覺,辣甜得來好惹味


食完大部份加雞,就加入湯底開始打邊烚配料


點了四款打邊烚配料


哈哈蝦中寶 (半份) $63
大大粒哈哈蝦中寶,就是蝦膠,內有多隻蝦及大量蟹籽混合,
烚後有彈牙口感,仲有蝦, 加上有粒粒蟹子粒,
食上起來有脆卜卜質感,口感非常豐富好味。


【鮮製五拼餃】 (半份) $58
有五款餃,分別有鳳城水餃、鮮牛肉
鮮製韭菜、波菜豬肉餃及鮮蝦雲吞,
全都好味,尤其鮮蝦雲吞特別好味


牛餐肉 (半份) $24
牛餐肉烚後, 想不到口感滑滑好味的


紅薯粉 $16
紅薯粉煮熟之後口感軟彈,
吃起來韌性十足,可吸盡火鍋湯汁十分好吃


青島啤酒 $29
當然啤一啤下,飲後清涼解渴



米走雞Live Running Chicken Live

觀塘興業街4號The Wave 3樓




Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...