2015年11月10日 星期二

❤飲食❤ 豐富大大漢堡包 ~ Burgeroom

朋友升職加薪,特意請我食dinner來興祝,
到銅鑼灣名店坊那邊Burgeroom,
想不到平日dinner 時間客人都要排隊.

大約要排隊約10分鐘,才可進入.



Burgeroom裝修整設計極富歐陸風情.

坐定座位後,要先到櫃台付款先,等待食物整作完後,有職員直接送你面前.



小食
洋蔥圈 / 馬蘇里拉芝生球 / 香辣雞翼
三款小食顏色金黃誘人,是佐酒不曾小食.
裹粉油炸的洋蔥圈口感酥酥脆脆,食起上來不會有油膩感.
馬蘇里拉芝生球,要熱熱地食,唔係就沒有拉絲效果,味道不錯不是太咸.
三個小食當中,我覺得香辣雞翼最十分好味,雞翼外皮炸好簿 好香脆,
D微微辣,十分開胃呢!



軟殼蟹沙律 
這個軟殼蟹沙律分量都幾多,
只可惜軟殼蟹的炸粉十分厚身,
有點油膩感,而沙律菜都算新鮮爽脆.


雙鵝肝牛肉漢堡
雙鵝肝牛肉漢堡外型超吸引,份量幾大,所以同朋友各食半份.
在旁放了生菜,上層是外層微脆及甘香肥美鵝肝,滿口甘香,
接著是濃濃芝士有長長拉絲效果,伴著肉汁豐富牛肉漢扒,底層番茄.
包包有烤過,微脆口感.

飲品
我當然點了Stiegl-Radler Lemon啤酒,
帶清新檸檬味沒平時飲啤酒那種苦澀,
而朋友意飲奇異果汁,不是太酸帶甜多奇異果的味道.


Burgeroom
 銅鑼灣Fashion Walk百德新街50-56號地下D


Yin’s Blog
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Try it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
Instagram : http://instagram.com/yinnai88


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...