2019年9月4日 星期三

❤飲食❤ 享受魚鮮味 ~ 鮨一

朋友特意帶我來尖沙咀鮨一食晚飯,
順便帶來旅行手信給我。


店裝潢具日式風格,地方庭位寬敞,十分RELAX。

我們坐在吧枱前可以睇到師傅細心製作料理


吧枱前的凍櫃放了多條魚,
當然我有問下師傅魚的名字呢!






 鰹魚沙律 $198

用上刺生鰹魚,
鰹魚口感 充滿彈鮮嫩性飽含海味,
再配上沙律菜,具甜甜酸酸味道,十分開胃。

沙旬魚
 $128
這小卷以紫紙包著
有沙旬魚,醋米飯及薑蔥,
吃出有沙旬魚油潤鮮味


銀雪魚(4切)  $238
我通常食銀雪魚都是熟, 
而今次第一次食銀雪魚刺身,
口感爽口,脂香豐腴又滋味,好吃!


石垣貝
(兩隻) $98
大隻石垣貝爽口口感,肉質彈牙有口感,
十分新鮮,鮮甜十足


痛風 $198
大大碗赤醋米飯上放滿三款肥美刺身,
海鮮滿瀉分別有吞拿蓉,大魚子及海膽。
肥美的吞拿蓉與蛋攪拌後,非常嫩滑甘香無筋,
加上大大粒魚子口中爆發,鹹香脆卜卜,
配有甘香的海膽,整體味道口感好豐富,令人大開胃口 。



鮨一日本料理 

尖沙咀厚福街12號藍馬商業大廈18樓


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...