2020年11月13日 星期五

❤飲食❤ 隱世上樓酒吧內嘆滋味的晚餐 ~ Upper Bar & Restuarant

朋友心情不大好, 
放工相約我就來到旺角區酒吧~Upper Bar & Restuarant,
食野飲野傾一傾心事 ,傾吐出不快及心事。

這酒吧裝潢十分簡約,以木系為主,
好有西方感覺
餐廳分別有內及外坐位,地方寬敞舒適。

這餐廳酒吧不是劈場,可以安靜靜地把酒談心,
並播著輕快音樂, 令心情十分relax


查詢店員有甚麼好推介,
我地選了店新出品
北海道帶子配冬陰功汁意粉  $138
意大利麵口感十分彈牙, 
麵條掛滿冬陰功汁,
帶酸酸甜甜幾特別十分開胃幾特別,
配上北海道帶子,味道更豐富好味了!


露絲瑪莉燒春雞半隻配薯蓉(跟燒汁) $138
上台的春雞十分香噴噴,見到都流晒口水
春雞皮脆肉嫩又滑,沾點燒汁同食會更惹味,
令人一口接一口,回味無窮


朋友點了啤酒, 我就點cocktail

Pinky Love$108
這cocktail是店員介紹,
內有柚子,青瓜,簿荷味,帶
少少甜甜地,具清新口味, 
女士必愛飲呢!


飲酒怎少得食香口脆小食
脆炸洋蔥圈  $58
油炸的洋蔥圈口感酥酥脆脆,
可沽點甜醬,食起上來不會有油膩感,
但略有點厚粉





 Upper Bar & Restuarant


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...