2021年2月26日 星期五

❤飲食❤ 滋味新年意頭點心 ~ 顏府御膳

早前食過顏府御膳晚餐好好食, 
所以番番尋味再次來食下點心呢!



店裝潢走中國典雅風,環境又寬闊舒適




首先送上琥珀合桃
 作為小食,甜甜脆脆,食唔停口


年年有餘
花膠鮑魚餃
這花膠鮑魚餃賣相不錯,金黃色外皮煙韌,
有名貴花膠鮑魚餡,味道不錯,咸餡


心想事成
麻辣脆皮燒賣
燒賣好特別,入口外脆又麻
刺激味蕾,豬肉餡料多汁,
簡直多重口感味道層次,好開胃呢!


和氣生財
牛油果長腳蟹春卷 
這春卷十分酥脆,想不到內餡是鮮甜的長腳蟹,
沾點牛油果醬更滋味超正,令人食不停口,是我愛食之一


鴻運當頭
巴麻火腿獅子頭
獅子頭入口感軟嫩軟Q, 入口有爽、滑口感, 非常新鮮,
配上鹹香巴麻火腿同食,絕對令人回味。


高朋滿座
 【XO 醬炒蘿蔔糕
每一口都可以吃到蘿蔔絲,入口即化,
並有少少焦香不油膩,配上XO 醬,十分惹味


路路亨通
酸菜魚湯鮮竹卷
這點心也是好特別,鮮竹卷醮上的酸菜魚湯,
鮮酸魚湯被鮮竹卷吸收,入口彈牙豐富多料口感,
不會油膩,有多層次超正味道,味道無窮,是我至愛食之一


榮華富貴
金華火腿酥 
這金華火腿酥,一口食到外層鬆脆的皮,
鹹香可口的金華火腿,十分有層次口感,味道不錯




顏府御膳
銅鑼灣開平道1號Cubus 5樓



歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...