2021年9月13日 星期一

❤飲食❤ 荔枝角的外賣小店 ~ 拎走

朋友要開OT , 所以就他公司附近買外賣, 
送上去公司探他及齊齊食外賣當晚飯,順為他加加油!
這新小店名叫拎走,名好有意思,想而知是只做外賣


店裝潢不錯, 乾淨衛生



店員推介新出品茜茜系列的麵, 
剛好我是芫荽迷, 當然不會錯過呢!


我ORDER 兩款餐, 可以二人share食


茜茜雞扒烏冬$45  +自家祛濕薏米水跟餐$5
店好細心將湯及烏冬雞扒分開放, 
可防止烏冬及雞扒變軟不好食
嘩!想不到好多茜芫荽,烏冬煙韌及富有彈性,
湯頭是濃郁茜芫湯,配上外脆內軟的雞扒與茜芫同食可解膩呢!
而飲品薏米水帶甜甜的味濃薏米水, 
排濕、消腫、美肌的功效,是不錯健康飲品


始創麻辣肉醬意粉 $45  +  自家製豆漿 跟餐$3
這始創麻辣肉醬意粉好特別創新,
相信不少人都喜歡種麻辣快感
這香濃惹味麻辣醬汁加上肉碎,
配合彈牙爽口意粉,辣辣地愈食愈開胃!
而飲品豆漿不太甜,味具有濃濃豆香,
是不錯健康飲品


拎走
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心地下6A1號舖


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...