2021年11月30日 星期二

❤飲食❤ 有誠意美味西餐小店 ~ Little Fresh Cafe & Bar

朋友過住來過Little Fresh食, 覺得食物不錯,
所以朋友帶我來光顧食晚飯呢!

餐廳雖細,但裝潢給予簡單乾淨舒適感覺


結果我地點了一款菜 + 二款set 餐包餐湯/沙律 及飲品


APPETIZER
田園沙律

這田園沙律,配上酸秘醬汁,新鮮沙律菜入口清新


是日餐湯
忌廉蜆湯口感好幼滑,非常香甜


火魔蜆$88
店員倒下酒倒入時出現紅色火光熊熊火焰,
只維持好短暫,要影相要把握好時機呀!
的鮮甜味加上酒香,仲有辣,加惹味非常


芝士玫瑰汁海蝦意大利扁麵 $168
一向我最愛食意大利麵,
而呢個芝士玫瑰汁海蝦意大利扁麵都很不錯
先說已脫好蝦皮的海蝦沒有over cook肉質有鮮甜口感夠juicy,
而意粉掛滿韓國現在很紅玫瑰汁(番茄奶油混合醬)
帶酸甜口味,還有已溶芝士,十分開胃


GREMOLATA風味紐西蘭PS穀飼肉眼扒 $238
這紐西蘭PS穀飼肉眼扒是烤的,不會烤得過熟,
入口肉味濃郁肉質腴嫩,口感一流,
配上GREMOLATA 是一種義大利式的醬汁,
有好多香料分別有以巴西里,大蒜,檸檬皮絲,橄欖油而成,
味道幾特別, 好有香料青新味,也不會蓋過牛肉味,
食起來味道更加突出別有一番風味,
而旁有軟滑的薯蓉,菇及茄子也好好味


迷迭香芒果菠蘿沙冰 +$38 , 草莓水果茶+$28
迷迭香芒果菠蘿沙冰上台後,用火燃已插上的迷迭,
發出迷迭香氣,入口有陣陣芒果菠蘿,
加有少少迷迭,飲後清涼解渴
草莓水果茶也不錯, 有蘋果粒,味道好清新



 Little Fresh Cafe & Bar
旺角登打士街36號恆威商業中心18樓




Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...