2021年4月3日 星期六

❤飲食❤ 惹味重口味的重慶辣雞煲 ~ 阿來客棧

 我及妹愛食雞煲,所以帶妹來新開店~阿來客棧,
近銅鑼灣港鐵站,只需行幾分鐘就到,好方便

店裝潢設計好有日式時化感,地方寬敞舒適

阿來客棧而家做緊優惠,所以非常抵食

有多款調味醬混下,按下自己喜愛而調配

人到齊火鍋鍋底可以上台了

我地點左好多配料, 當然少不了重慶雞煲

重慶雞煲
本來選了BB辣, 因怕趁煮趁辣,
但店員提議會惹味最後決定選了少
雞件食起上來肉質嫩滑不鞋, 辣得甜甜地微麻感覺,
而辣味富層次,惹味非常 I LIKE IT!

當然餘下來雞煲精華汁, 不要浪費,
不加湯而去炒以下配料

重慶肥腸
最先放肥腸落在雞煲,可以煮耐點易入味, 入口肥美

牛氣沖天
牛氣沖天分別有牛腩、牛筋、牛舌、金錢肚,好豐富,
也是好早落在雞煲煮,吸收雞煲濃精華汁,非常好味

養顏花膠
 只需灼一灼花膠口感結實,爽而滑溜,同時也吸收惹味雞汁

紅燒飽魚
飽魚已室熟,只需灼一灼口感鮮香,肉質勁牙可口

接著倒入湯,可以拾下拾下配料

大虎蝦
這大虎蝦比我手掌還要大, 啖啖肉具鮮甜


廣島
廣島肉質肥美,即使烚後都好甜,不要烚得太耐,以防


特級手切肥牛(小)
輕烚一下,手切肥牛肉質富豐富平均油花,
所以有鮮嫩滑順口感, 牛肉味香濃豐富,必點配料


即炸魚皮

炸魚皮非常脆口,可當小食,輕涮也好好味


萵筍
輕涮萵筍,入口爽脆新鮮
重慶辣雞煲有重口濃味,
所以烚以上配料後不用點任何醬汁都夠味了

最後每位奉送宮延滋潤糖水
這糖水就是清甜滋潤綠豆沙,晚餐圓滿的句號



阿來客棧
銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心25樓



歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...