2021年4月26日 星期一

❤飲食❤ 平靚正燒味 ~ 燒味滷師

朋友懶得諗煮乜餸,就叫我買燒味加料, 
剛巧朋友家附近經開這燒味滷師

這店裝潢不錯,有玻璃格住燒味, 整潔衛生


我也目測燒味都幾靚下, 
就決定買了三款加料


【至尊燒鵝】 (半隻) $180
吃入口燒鵝,味香濃不俗,脆,
中間夾著更甘香的鵝肥油,不算太肥膩,
而肉質多汁嫩滑,帶煙燻甜甜焦香,回味無窮 。


燒味佬叉燒】半斤 $50
叉燒肉肥瘦適中,瘦肉香嫩可口,
並有少少肥肉甘香得來不油膩,
具有香濃蜜味,燒得剛剛好,仲有陣煙燻香氣。


麻辣手撕雞 (半隻) $60
此手撕雞灑上芝麻,將雞撕成絲,走肥脂附有少量骨
加上麻辣醬汁調味,十分開胃,
而雞肉保留肉汁鮮味及口感,咬起有彈性









 燒味滷師
長沙灣長發街28號安發大廈地下D號舖


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...