2014年1月13日 星期一

❤療程❤ 去除角質、殺菌煥膚 百匯皮膚中心

我之前去了百匯皮膚中心之博客活動送出Visia 皮膚分析,治療師 Treatment (Chemical Peel / Laser Hair Removal / 1064) 一次,所以我就再次踏足百匯皮膚中心.
地點 : 為中環皇后大道中36號興瑋大廈16,COACH樓上近蘭桂坊
首先在大廳填一填表甲有關本人資料,皮膚及身體狀況,那職員好細給予本人飲品,
check 皮膚及醫生,環境寬敞舒適.
Visia 影相正面及左,右側面for皮膚分析
原來Dr. Chan陳立明醫生有出有關醫學美容書
之後見Dr. Chan 分析我皮膚問題,並說我皮膚T字位角質太厚加上有暗瘡,毛孔粗大及塞,
所以選Chemical Peel 果酸係最岩我做, 是利用各種化學藥試劑塗抹在皮膚上,
造成表皮層溶解剝離,促使皮表細胞加速代謝,達到皮膚更新的效果.

Modified Jessners Peel
是針對暗瘡及發炎性暗瘡引起的色素沉著及堵塞毛孔,屬於性質溫和的真皮更生治療,
是好適合敏感的亞洲皮膚.
有效成份 :
14% 水楊酸 (BHA)-能除去角質幫助改善暗瘡問題,修復紫外光傷害,撫平細紋.
14% 乳酸 (AHA)- 能除去角質,具有促進細胞再生,去皺等作用
14% 間笨二酚-能剝離角質,殺菌

 
做療程前影大頭相作存案,之後到簡潔治療房做做療程
首先治療師全用Jessners 產品洗面,之後用更生平衡溶液即(準備液)抹全面是做煥膚療程前作好準備,
並左眼角及嘴邊等比較脆弱位置塗上POST SKIN RESURFACING BALM防刺激.
接著塗上剌鼻Modified Jessners Peel在面上,感覺又吉吉地輕微熱熱地刺痛,塗了兩次,
這程約幾分鐘己完成.最後塗上SPF30 礦物防晒粉,療程約30分鐘內完成.
治療師提醒本人在早上記得搽防曬及一星期內不能用果酸及美白護膚品防皮膚剌激過度而敏感.
完成Modified Jessners Peel,發覺瞼出現少少泛紅,並不能馬上焗桑拿及做運動,因會令皮膚更剌激,
4小時後才可用洗面,原因PEEL仲繼續進作緊嘛!
 我今次做化學換膚後表皮並沒有立即去除,2日出暗粒及暗瘡,而鼻上黑頭都走晒出來,
過了2日後瞼部皮膚開始出現好似皮屑咁脫皮.我瞼部皮膚脫皮約一星期多才脫完,
因此沒有傷口、照顧較簡單. 瞼部皮膚比前更滑更乾淨及減少角質,更令肌膚更易吸收護膚品營養.

 ***這次療程是 百匯皮膚中心提供***


My Blog
Itrial / Ztyle / She / blogspot /Beautylife / Qooza / Qooza Beauty UBeauty  / Weshare /Uknow / Myage / Elle / 88DB 
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...