2014年2月26日 星期三

❤保養❤急救去水腫包包臉可拉尖下巴 2B MASK For Face急救瘦面面膜

無論高矮肥瘦的女士個個都想擁有V,連我都想呢!我通常在經前後,唔夠訓或循環唔好等等原因,以致臉腫腫、包包臉,.如想即時快快瘦臉又懶冇時間按摩,又急急要見人,可用2B MASK For Face急救瘦面面膜幫手,只需15分鐘就可以 .
 

2B MASK For Face急救瘦面面膜HK $185


 盒貼上有防冒雷射標籤及列上到期日

  一盒有4
每片2B mask for face均注入62B頂級瘦面精華,突破性AH-3配方
coix seed extract能高速疏通淋巴,瞬間打開毛孔,加速瘦面精華吸收.

打開發覺面膜設計是覆蓋面部及整個下巴,全是掛耳式,
獨有專利特別
3D剪裁,它設計完全照顧面部包包面、雙下巴和水腫問題



簡簡單單四個步驟,15分鐘拉尖下巴
第一步:對準及固定嘴巴部位和鼻位,將面膜敷在臉頰上
第二步:展開第一幅上掛鉤,由下巴尖處開始在耳上,即時鎖緊臉型 第三步:然後由顎部掛起第二幅掛鉤,確保下巴及頸部完全吸收精華液第四步:敷好瘦面膜15分鐘,至精華液吸收入面部.解除掛鉤并摘下面膜後,        無需沖洗,並應輕輕按摩面部將餘留精華液至完全吸收.

面膜含有好多精華的確好快給予肌膚吸收
,又令肌膚又滑又白又保濕,
可即時見效輪廓明顯緊緻
,可拉尖下巴、收緊雙下巴、減包包臉水腫,
可同於特別時節前晚及即日用
,並易上妝呢!
因我每日都有用緊2B For Face專業瘦面精華,所以每星期只需額外
使用一至兩次2B Mask For Face就可以,可逐次吸收大量瘦面精華,
加快
逐次輪廓,拉尖下巴、收緊雙下巴效果顯現,更能鞏固瘦臉效果,
製造
Day & Week連環瘦臉效果
.

可按-->重溫有關2B For Face專業瘦面精華


2B網頁﹕www.2blife.com
FB
專頁﹕www.facebook.com/2balternative
2B微博﹕www.weibo.com/2blife 

 ***這次試用是 The Ztyle .com 提供.
 這次產品試用資料由品牌提供本文章所發表的全部
內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。***



My Blog


希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動

My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...