2019年6月8日 星期六

❤飲食❤ 好氣氛西餐廳 ~ 登堂

朋友心情近來好開心,
於是放工相約我到我公司附近 ~ 登堂 食晚飯,
順便帶來旅行手信給我及傾傾心事


一進來就是酒吧區 


再入去就是用餐區,店裝潢時時尚,地方寬敞舒適


【低溫慢煮三文魚藜麥香芒沙律】 $158
厚身三文魚經過低温煮而成,
魚肉嫩口魚香重,
而底下有高纖維的藜麥口感似芝麻,
搭上甜酸的香芒粒及酸酸的蕃茄作調味,
十分開胃健康!


 煮紐西蘭刀貝 $178
以似甜甜的喱汁煮大大件刀貝蜆,
能帶出蜆肉鮮甜味不單調,入口肥厚肉鮮甜無比。

 
當然餘下鮮甜汁精華不會放過,來送蒜蓉包一流。


【米蘭式燴牛仔膝 ~
帕馬臣芝士牛油汁自家製手造寬條麵 $268
牛仔膝入口軟淋十分入味惹味,
而且醬汁好濃郁,配上意粉來吃。
自家製寬條麵口感彈牙, 
麵條掛滿香濃香芝士牛油汁,
令麵口感更滑溜,
配上愈濃惹味軟爛牛仔膝,
味道豐富,實在太美味了!


綠茶心太軟 配自家製紅梅雪糕  $78

切開便流出暖暖的綠茶醬,帶濃郁綠茶味,
連帶外脆內軟綿外皮一起吃,
更與甜酸紅桑梅雪糕雪糕一齊食,
有熱冰交融的滋味。


登堂奶蓋茶 $48  +  自家製冷泡咖啡奶蓋 $40
登堂奶蓋茶就是多款冷製茶混左一起,
味道清淡,襯托鹹味奶味(奶蓋)更加好味濃厚。
自家製冷泡咖啡奶蓋,濃烈咖啡味道,配上奶蓋更幼滑。


登堂 
觀塘興業街4號 The Wave 2樓



Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...