2020年6月19日 星期五

❤飲食❤ 父親大人慶生飯 ~ 千賀水產の鮮鍋道場

我們選擇父親大人至愛的日式火鍋
所以來到家附近~ 千賀水產の鮮鍋道場食晚飯來慶他生日
進入門口前,店員提供酒精搓手液來洗手,
並提示到自助區食物時一定戴口罩,令人非常放心。


光亮,地方非常寬敞舒適

這店是任飲任食日式涮涮鍋放題
晚上食可以食足全晚,沒限時間,
可食到佢收工, 可以慢慢食

有多款湯底選擇,
我地最後選擇椰香喇沙湯,
濃郁椰辣味,勁開胃

接著送上涮涮鍋配料
海鮮盛合
分別有有鮑魚、元貝、鮮蝦、鯇魚片花甲、蜆,
全都,全都鮮美滿瀉



海鮮盛合及極上安格斯牛小排都是送一次,
 其餘都是任食
安格斯牛小排牛肉,脂肪分佈均勻,
灼一下,肉味濃郁


我地都叫了無限追加系列分別有肥牛片 
黑豚片、羊肉片、雞件、海蝦及牛柏葉等

出去自助區睇下先!
自助區食物包羅萬有醬料可出外取,自由配搭
當然有火煱配料有蔬菜類、丸類等,
並有已熟食物、海鮮、前菜冷盤、炸物
壽司 剌身、點心沙律水果甜品及飲品,
食物都幾多元化,全都是自助取食物。

自助區取了冷盤鮮甜長腳蟹的腳、籃青口等, 
想不到有得食呢!

刺身也是任食,尚新鮮 

我特別仲意食炭火燒安格斯牛扒, ,
扒有左五成熟,肉質嫩滑有肉味並有肉汁 



甜品都幾多選擇, 有生果、雪蛋糕等
蛋糕賣相也好吸引,全是細細件,可食多幾款,
雖然已飽,都忍不住食多幾件

這餐非常豐富,一家人開心食到好滿足啊!


千賀水產の鮮鍋道場
觀塘開源道68號觀塘廣場15樓B



Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...