2020年8月24日 星期一

❤飲食❤ 美味佳餚自助晚餐 ~ Lis Cafe

早前去到黃竹坑的 Lis Cafe食自助晚餐,
為的是男友轉新工來慶祝吧!
我地六點半已經到達,就已經好多人排長龍準備入場啦!
餐廳裝潢歐陸風格,清新舒逸

先巡視出面<自助區的食物>
有甚麼食物先, 最先見到冷盤
冰鎮海鮮分別有長腳蟹肉好鮮甜可口 、
海蝦 、大蜆 及青口等, 全都好新鮮好味,值回票價


另外有新鮮沙律及餐湯選擇, 十分豐富。

熟食中菜都好多選擇有魚 、雞 、肉 、菜及炒飯等。
特別我最愛食鎮江骨,酸酸甜甜的味道,十分開胃。


當然少不了即切刺身及 美味壽司, 全都是任食呢!


有即炸香脆的天婦羅,另一邊就有即煮的湯麵。


有即煎美味牛 、豬扒及腸


甜品有中及西式,都幾多選擇,每份細細, 可以食多幾份

另外限定每位有蒜蓉牛油燒龍蝦或蠔皇花膠扣鴨掌!


男友選蒜蓉牛油燒龍蝦入口淡淡肉,
肉質鮮美彈性,配上蒜蓉牛油,令人回味無窮。

我選蠔皇花膠扣鴨掌~這大大厚身花膠已被吸收醬汁,
好入味,口感爽口有嚼頭,
而鴨掌夠味軟腍,非常好食滿足。


這芝士焗豪面上有金黃焦香的芝士,
見都流口水,入口十分肥美與芝士香十分配合


 想不到這龍蝦燉蛋的龍蝦肉彈牙而鮮甜,燉蛋滑嫩不得了。


最後以水果 甜品及Haagen Dazs雪糕作晚飯終結,
當然我們女士們不會放過食甜品啦!


Lis Cafe(如心南灣海景酒店)


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...