2023年3月13日 星期一

❤飲食❤ 不能錯過雞翼 ~ 雞翼山 (裕民坊YM²)

有日放工經過見雞翼山 , 
睇下原來有好多款味雞翼選擇,
加上雞翼是我喜愛的小食,那急不待幫襯下

旁邊有位置是供立食的。


這裡有9款味雞翼/雞槌選擇


我點了12件雞翼加1杯飲品$128  
可選三款任何口味雞翼/雞槌加1杯飲品
因雞翼是即叫整,十分新鮮, 需等十至十五分鐘
選了文青風攻瑰雞翼
港式避風塘蒜香雞翼
泰式冬陰酸辣雞翼


文青風攻瑰雞翼
文青風玫瑰雞翼,焦糖色的雞翼撒上玫瑰花瓣,
賣相非常吸引
雞翼豐富的玫瑰蜜糖包裹住,
有蜜糖帶焦香甜,並有淡淡玫瑰花香,甜而不膩,回味無窮


港式避風塘蒜香雞翼
避風塘蒜香雞翼咬落去又香又脆,
有好多蒜香及辣椒香氣四溢,
濃烈香濃味帶辣又帶麻香,
更令雞翼更惹味非常。


泰式冬陰酸辣雞翼
泰式冬陰酸辣雞翼脆口多汁,
雞翼上有香矛香料及檸檬,
平均掛滿冬陰,
、甜、鹹之間的冬蔭功香氣,
特別十分開胃惹味。


我不會自私食, 當然外賣帶回家同家人分享一齊食呢!



雞翼山 (裕民坊YM²)
觀塘協和街33號裕民坊YM²地下G3號舖
Tel :28120981



Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...