2013年11月18日 星期一

❤飲食❤ The Gallery 「貝月凡」 Fashion Styles the Vallery

好耐以前去馬埸了幾次都係陪朋友, 但未去過馬場餐廳食過,
上星期三就好幸運被邀去位於跑馬地馬場三樓The Gallery 「貝月凡」去嘗一嘗試食美食,
那日剛有盛大Fashion Styles the Vallery活動,在馬場外圍有好多啤酒位供觀眾買來飲用.

大家有冇留意佢logo似不似」字?

環境寬敞,幾有情調,設施齊全,靠窗邊餐台附設電視現場直播影賽馬及賠率,
又可以望到外面觀賽事又可以睇電視,而且 The Gallery 內置有投注站及投注機,
如即場開設投注戶口還有馬公仔或紅酒送,並且備有iPad歡迎借用(需繳付按金),非常方便.


食物款式都算多元化是半buffert是任食前菜有沙津、冷盤、、生果、甜品及
Haagen-Dazs雪糕,並有一道主菜跟一杯飲品.


依個我取第一碟前菜,哈哈! 好貪心乜野都取D, 有煙火腿及胡椒沙樂美腸好野味道,如送啤酒一流;意大利青瓜,味道都幾濃;而那炸物仲以為是魚柳,食落原來是筍條點上羊奶芝士醬汁,炸得外脆內軟,味道好特別不俗;那小杯是蝦,下面是菜,配得幾好,突出蝦鮮甜;冷盤有青口,,,都幾鮮甜,簡得回味回味,而只是三文魚忌廉湯,好少料,都係一般.


第二碟前菜我不會放過我最愛吃海鮮冷盤有蝦有,煙三文魚同香草粟米粒一齊食,好好味;
第三碟前菜是沙律好多選擇,勁新鮮好味.


 主菜有些是即點即製,保證熱辣辣,所以柯打後需等15-20分鐘,要等似小小飛碟機閃及震後提取,我同朋友出去露台影相,以致miss左到取,但之後我回位那服務員主動送給我,!


輪到主菜了,我選了什意粉,好creamy 及好香好濃好又牛油味,而我朋友就點了PIZZA 但味道一般,可能不是馬上食, 食上去有D乾爭爭有D,可能餅底太厚了,如加上多更多芝士會更好.

 
輪到甜品
我最吃水果有菠蘿、西瓜、哈蜜瓜、蜜瓜都好新鮮好甜,而其他甜餅就一般,綠茶紅桑子餅因怕漏同朋友SHARE一半,味道就似綠豆餅夾紅桑子醬;海鹽焦糖朱古 力慕絲撻,味道咸咸甜甜好特別;香芒朱古力慕絲就怪怪地又酸又甜;杏仁馬卡隆及紅莓檸檬西米糕就普通;草莓拿破倫是最好味及我最愛,因食下去有軟有硬口感,好有層次. 當然Haagen-Dazs雪糕也好好味有朱古力、草莓、crean n cookies 等味選擇有呢!

 最後來張與朋友大合照相,那日一同渡過非常滿足愉快晚上.


這次試食活動由BlogDB x THE GALLERY提供

The Gallery 「貝月凡」網址

My Blog


希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...