2013年12月18日 星期三

❤Hair❤ 懶人快速洗髮法寶~ Batiste 頭髮乾洗噴霧

有時趕出街及不想洗頭髮時,但頭髮又好油淋淋、多煙味及臭,點算呢?

除了真正洗髮外,仲有另一個方洗就是可以用 Batiste 頭髮乾洗噴霧,雖然之前沒接觸過這類產品,用了後即愛上,原因是好方便及有好多香味選擇.


Batiste 頭髮乾洗噴霧是英國製造 ,並榮獲英國多項著名髮型美容獎項.

 
原味- 經典原味自七十年代推出後,已深深用家熱愛, 
有淡淡的香,清新自然.


花香-混合多種誘人花香的芬芳香味, 
包括 :紅木槿、香雪蘭、晚香玉、橙花、牡丹及百合, 
散發細緻香氣, 專為帶出女士嬌柔一面而設,讓人印象深刻.
 
狂野-以撲鼻的可可豆香為前調、花香撩人的雲喱呢及麝香作基調,最後以木香作尾調; 
是活潑的新香味釋放您的內在野性,富東方氣息並有個性.

以上香味, 我最愛是狂野,而另外兩種味我都愛,
 可以睇咩心情噴咩味呢!


便用方法 :
1.    先用力搖晃瓶身,距秀髮約30cm處噴灑比較油頭髮
       頭皮及髮根.
2.    用指尖揉揉按摩頭皮,就會發覺頭髮乾爽,如仲有白色粉
       在髮上就再揉揉按摩.
3.    待數分鐘後,就可以用梳子梳開及隨意創造自己喜歡造型, 
       頭髮自然更具質感及蓬鬆.

 
方便懶人的我是好喜歡用Batiste 頭髮乾洗噴霧,
在不方便時及不想洗頭時
又怕用很多時間吹頭髮趕睡時或約會前,
會用它來噴噴油油的頭髮, 噴了後輕盈又清爽, 
可令頭髮自然更具質感及蓬鬆.
似同真洗完頭一樣,令髮型也好好睇, 
而且還可以趕走頭髮上難嗅氣味,真的好神奇,一物幾用!
完全岩有坐月及做手術人士期間或做完運動後不方便洗頭髮時用勁方便,那就避免有頭油及味道的尷尬.



 ***這次試用是 itrial.hk 提供***
 這次產品試用資料由品牌提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。

希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Blog

My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...