2013年12月26日 星期四

❤保養❤ 水QQ Clinique水嫩補濕晚間面膜

冬天已來臨了,天氣乾燥,令肌膚勁乾燥,大家相信會感覺到呢!
但現代人好忙,未必個個人有心機及時間敷面膜, 但現有睡眠面膜好方便,晚上做完護膚程序後可用,
同時在睡眠時敷睡眠面膜,是沒藉口沒時間敷啦!
大家對Clinique這牌子應知道口碑好,並出名適合全何及敏感皮膚用,
好高興可以用試用Clinique皇牌No. 1 睡眠補濕面膜

Clinique水嫩補濕晚間面膜100ml HK$290.00
MOISTURE SURE OVERNIGHT MASK

面膜顏色是淡粉紅乳, 沒香味,質感冇面霜咁厚,好易推及吸收.

使用方法 :
睡眠前在化妝水或精華液之後使用,取適量均勻塗抹全臉,
即不用塗面霜,無需沖洗,直到第二天早上才洗面,
並可當作急救淨白濕面膜使用.
搽開後好像有一層好薄膜保護著,成份不含油份,
所以感覺不油不會黐笠笠,
唔怕整到成個枕頭都係,是完全適合任何肌膚用,
而且可化妝前當作急救淨白濕面膜,上妝會更加貼臉,不易溶妝,乾紋減退呢!

 用完後第二天起身洗完面後,完全覺得到塊面充滿水份,好水好潤,效果非常好呢!
我有少少貼士,因搽推上後是沒色,可在搭飛機時搽上,
保持令肌膚QQ好水潤,是旅行及家必備品.
我係OFFICE返工,成日嘆冷氣,肌膚好易抽乾,
晚上一定要嘆返個Clinique水嫩補濕晚間面膜錫返自己皮膚.

Clinique 網址: http://www.clinique.com.hk
 ***這次試用是 itrial.hk 提供***
 這次產品試用資料由品牌提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。

希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動

My Blog

My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...