2016年7月22日 星期五

❤飲食❤ 細緻優雅的法國晚餐 ~ Otto Restaurant

朋友相約我到銅鑼灣區共進浪浪漫食法國晚餐,
他好細心已在Otto book 定位了。
一進餐廳就見到樓梯,店共有兩層



我地就坐於第二層來進餐,在旁有酒吧,非常RELAX





有5 款精選晚餐選擇,我同男友兩人,了兩2份份晚餐 




Starter 早餐前小食
男友選
精選生蠔
Fresh Oyster
石蠔是來自法國,肉質細嫩脆爽,有好重海水味

我選
煙三文魚凱撒沙律
Caesar Salad with Smoked Salmon
煙三文魚肉質軟滑,配上新鮮爽甜沙律菜及粒粒麵包,
淋上沙律醬及芝士碎,味道富層次,是開胃的前菜


Soup 湯
法式龍蝦湯
French Lobster Soup
湯中心放了細的龍蝦,賣相好吸引
味道濃濃的醇香鮮味,並有點忌廉,令口感更幼滑

Appetizer 前菜
龍蝦海鮮盒
Puff Pastry Stuffed with Lobster and Seafood
龍蝦海鮮盒口感鬆化,
釀入龍蝦肉等海鮮材料及開胃秘醬,
帶出多層次的口感

青檸雪芭
    Lime Sorbet
青檸雪葩入口入口即溶,夾著青蘋果,
而最底是原味乳酪,味道清新醒神開胃,
作用是清下味蕾,接著才食主菜

主菜 Main Course


海龍王紙包深鱸魚 $488
Deep Sea Bass Wrapped with Seafood Bisque
以石鍋盛載,可熱力均衡,保持溫度,
玻璃紙包住鱸魚,最能誘發出魚的鮮味
鱸魚肉滑不溜口,且鮮甜無比,
配以菌及菜類同煮,湯底十分清甜好飲呢!


澳洲頂級牛柳配法國鵝肝$565
Australia Premium Tenderloin served with Foie Gras
窄身厚切牛柳,肉質鮮嫩多汁,
有軟,而肉味也更濃郁,
加上細煎的鵝肝,質感細滑綿密,
入口即溶,與牛柳非常之match

是日甜品 Daily Dessert
我食的是紅桑子慕絲蛋糕小巧而果味濃厚,
酸酸甜甜,幾好味,
而男友食的是芝士蛋糕,有酸甜乳酪及芝士味,香滑美味


Otto Restaurant

銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅16-17樓

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...