2019年1月18日 星期五

<好用肌底分析> gratus SKIN SNAP ~ 隨時隨地勁方便透徹分析個人專屬AI肌底


年齡愈大,皮膚問題就愈來愈多,真係冇眼睇,
朋友也會建議我做不同的療程或美容產品但都未必合適,
所以自已的皮膚是個人專屬的事,各人肌膚不同,
自然所需也不同。

 好彩近來發現gratus 新推出Skin Snap功能是AI 肌底透析,

是由德國領先專研,只需自拍三張相,可分析到皮膚問題,
仲要係肌膚底層,
加上有20,000+亞洲女性肌膚數據,
將我的肌底狀況與同齡的比較,
可測到最準確分析,了解最需要改善位置。
這技術全球只得Skin Snap獨家擁有。
  

按住指引用智能手機自拍,
影三面角度的相分別有是正、左、右面照的就可以,
十分方便簡單,但記緊要充足光線下自拍,
不要做任何表情。

影相之後,就要等待5分鐘後出個人專屬AI肌底報告。(好緊張)


出了結果,我皮膚狀況不太理想
特別皺紋多及緊緻度不是太理想。

AI肌底透析技術好勁可以測到我有幾多條皺紋及
皺紋分佈位置。

連虎紋、眼紋及咀角紋,並鬆弛也測到,
感到好犀利及高科技。

另外,仲可以CHECK到肌底泛紅及底層班數據,
這兩個範疇我不算太嚴重。

有好詳細數據分析我個人肌膚狀況、
問題成因及日常護理小貼士,非常貼心。
此外,能為我的肌膚護理建議參考,
介紹適合用邊款醫美產品及醫美療程
放心這資訊是經醫生認證核實,確實信心保證!


年齡愈來愈大,皮膚狀態不太如前,
虎紋又深左及皺紋又多左,
對於來我說有些皺紋是肉眼睇不到的,
Skin Snap可以測到。
Skin Snap就針對我現時肌膚問題,
建議我做Ultherapy輪廓拉提療程專屬我改善肌膚方案,
確實似度身訂做咁,又唔怕被人sell!

期待我做完拉提療程,
再做SKIN SNAP皺紋問題及緊緻度會有所改善,
仲可以對比過往的記錄,有否進步及改善,
確定肌膚護理方案有冇效呢!

真心依個SKIN SNAP真係好實用好玩,
可以隨時隨地都做皮膚分析及肌底的問題,是免費的,
快來click入條link 📲  https://www.gratus.com.hk/s/L5ADUH 
試試啦, 快快搵出自己既專屬醫案啦!


Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...