2019年1月10日 星期四

❤髮型+美髮療程❤ 初試Paimore 直療+內彎梨花頭體驗 ~ Boom salon

我頭髮好大把及天生生頭髮鬈鬈的,勁好難打埋啦!
又就農曆新年,當然要到Salon攪一攪下頭髮,轉一轉髮型

經朋友介紹就來到Boom salon位於太子 


這Salon店裝潢有好浪漫色彩,用好多花花佈置,地方舒適

髮型師好專業比意見我, 
提議做下Paimore 熱療梨花頭同直療,
並說絕對有別於傳統負離子的死直感覺及不傷髮絲。



Paimore直療採用全球首創專利SPCurl(pH 5.5)
多功能優質電髮劑代替一般的電髮水,
配合高科技研發技術透過熱療方式導入髮絲,
把B5及膠原蛋白復合物深層導入秀髮,
直療/後的頭髮更加強韌,
所以唔髮擔心電髮後頭髮會變得好乾巴巴的,
做電髮同時修補頭髮的神奇效果!
這直療產品全是來自日本製, 是信心保證

專業髮型師會好細心問我頭髮幾耐之前染髮及TREATMENT,
因會影響做Paimore直療+梨花頭的效果及用幾耐時間



程序洗頭 -> 塗幾次有關直療膏
 -> 仲有蛋白質修護焗油 




->吹頭,好細心夾直我好勁繁多的頭髮


->剪髮,修一修唔齊及開叉的頭髮


->用電髮芯卷髮尾內彎,

特別用日本電髮神器PAIMORE形狀記憶360,
佢配合Paimore直療後,可形左立體外,電髪同時注入水份



->塗上劑後,在髮尾上卷髮卷,將髮尾整內彎。


-> 沖水洗頭,吹頭就完成
髮型師吹頭時會教我點吹頭會靚D 及 KEEP 得好D ,
好有心機呀!


這髮型療程約4.5小時完成,

因我頭髮勁多,粗而硬及髮尾多毛燥問題,
所以做過程會比較耐D,大家並要特別有耐性D


頭髮的確勁好大把及天生生頭髮鬈鬈的, 
是十分好難打埋的及好凌亂, 所以平日都是紮頭髮的多。

頭髮做了Pairmore直療後,
撫平毛躁的頭髮,
感到髮質比以往輕盈得多,更健康更柔更順滑,
令頭髮好有生命力,效果十分自然,
不似負離子直髮「死直貼感覺,效果不錯


Paimore 直療+內彎梨花頭,
直的位柔軟好有自然動感,
而且電的位有曲紋有力,
浮現出有空氣層次感,
絕對打造一個完美梨花頭!

整體成果LOOK 更靚及更有女人味 :),
最緊要是之後打埋好容易。
現在洗後,只需簡單吹一吹頭,
用梳照沿著直之後內彎髮尾來梳就可以, 十分方便。
連出門時,也不要特別吹頭整埋頭髮,
就可以出門口見得人了,
這就是Paimore 直療及髮型師神奇的魔力了!



Boom salon 
地址: 太子弼街61號1樓
Facebook: https://www.facebook.com/mickonhair/
IG : Boom.Hair.Salon


感謝Boom salon 提供Paimore 直療+梨花頭



Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博http://weibo.com/u/2390428852

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...