2019年4月12日 星期五

❤飲食❤ 香港手信送禮必選 ~ 小熊港式曲奇

有次同朋友放工在尖沙咀行街,
行行下經過小熊曲奇舖頭被可愛小熊大公仔吸引住。



內裝潢好童話,以小熊主題佈置


原來這店是專賣港式曲奇




這店賣曲奇有四款味道,
分別有原味、咖啡、朱古力及搽茶選擇




最後, 我買一盒有四種味道的港式曲奇回家食。

港式曲奇罐的包裝好精美吸引, 
圖案以復活蛋做背景(正切合復活節),
仲有小熊做主角, 十分可




我選擇四款味道,最適合我又多心又貪食的我

打開罐子,曲奇的牛油香撲鼻,忍不流口水呢!
每款入口一試出奇鬆化的口感;
原味曲奇牛油香不會過咸;
朱古力曲奇有朱古力甜中酥香;
咖啡曲奇品嚐香濃咖啡;
搽茶曲奇抹茶甘香清幽味;
四款口味滲著牛油的香,甜度適中,
口感味道誘人,忍不住一件接一件來吃,
不容易停下,
是平日茶點必備小吃,
同時也手信送禮不錯選擇!


當然正品要專門購買啦!



小熊港式曲奇
九龍尖沙咀樂道36-50號華源大厦地下7A


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...