2019年7月22日 星期一

❤飲食❤ 蒸出原汁原味海鮮 ~ 蟹仙海鮮蒸氣鍋

朋友約我到九龍城區的蟹仙食晚飯,
這店主打蒸氣石鍋,正岩大家都喜愛食原汁原味海鮮。



店地方潔淨舒適,座位是卡位

我地選擇 $298/位 x 4人 套餐




以蒸氣石鍋蒸氣海鮮及其他食物,
見每張台的鍋用草帽做鍋蓋,
將蒸氣水份吸收,是避免出現倒汗水呢!


首先放南瓜,米及排骨在底層


開始將食材焗桑拿啦!
仲有店員會幫我地蒸及較時間,不需自己動手
泰國海中蝦
 好彈牙扎實的口感,甜美新鮮


九孔鮑魚 

 咬一口鮑魚,肉質厚實, 爽口彈牙鮮甜。


北韓游蚌 (代替越南貴妃蚌)
 北韓游蚌質厚肉鮮甜彈牙,十分清甜


日本大元貝
大隻的元貝加肉質非常厚肉及鮮甜


紐西蘭青口

紐西蘭青口肥美飽滿肉質爽口鮮甜


 深海龍躉片
 龍躉入口滑溜感,具好多骨膠鮮味非常


澳洲青年龍蝦
 龍蝦的肉好飽滿細緻得來有彈性,仲有具滿鮮甜滋味


越南頂角蟹 及 菲律賓大奄蟹


頂角大奄蟹蒸後色澤鮮紅奪目,
蟹膏質有豐富滑軟綿口感,而蟹肉好有鮮味,
令人一試難忘。


吃完海鮮後,接著吃蔬菜,粟米好甜。


底層南瓜的,因粥在蒸煮過程中吸海鮮精華,
所以非常鮮味可口


最後送上
 木瓜雪耳官燕
木瓜的香甜味道和雪耳,官燕的膠質,
又綿又滑的口感,美味可口 






蟹仙海鮮蒸氣鍋
九龍城龍崗道2-4號地下


Yin’s Blog
Sheblogspot * Beautylife * QoozaThe Ztyle*
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...