2013年10月18日 星期五

❤Hair❤ 花香味 GARNIER OLIA染髮霜 (新技術油導)

我上次染髮大約在3個月前,頭髮根新長出唔少黑頭髮,已經有一截截色,變了左布甸頭,我最唔仲意係髮型屋坐 1-2 小時等染髮,又要定時定後去,而且要用貴價錢先可以染一次,所以在家中染髮最方便又便宜又冇時間限制.
今次剛剛好可轉及遮截截髮色,正可Garnier 新出OLIA 染髮霜

GARNIER OLIA新技術油導 染髮霜
我選了 5.5 紅銅棕 Mahogany Brown, 因長髮用了2



法國天然植物個人護理品牌Garnier 擁有過百年美容經驗,憑藉以先進科技結合天然活性成分,成就大眾的肌膚與頭髮自然健康之美。Gariner OLIA油導染髮霜加入了油導技術,取代了阿摩尼亞,大大減低頭皮過敏的機會,共透過水油相斥的特性,把色澤注入髮絲中心.另外亦含高達60 %滋養油分及4種天然花油,增強上色效能,讓色澤深入滲透髮絲付髮色更亮麗,效果持久,更能改善髮質,重新改寫染髮標準


包裝精美用黑色襯托鮮太陽花,突出其天然花油成分合正題(油滴) 嶄新 (油導技術),顯得高貴.


內有勁靚空油滴形膠樽, (1)顯色敷用劑,(2)護髮染髮霜,手套, 絲滑光澤護髮精華及詳細說明書同樣仔細,每個步驟都清楚顯示.
 
步驟好簡單將 (1)顯色敷用劑 + (2)護髮染髮霜放入油滴形膠樽混合左右輕輕搖晃

將混合物倒入髮絲搓揉,35分鐘後洗乾淨,因我頭髮濃密及黑,所以我約用1小時半才清洗.



染髮時嗅到勁少染髮劑味,但不剌鼻,又不剌激頭皮,而且有種清清地花香味,簡直受亨染髮過程,
 
沖洗前輕輕搓揉至乳化以便沖洗,沖乾淨之後,再用埋專用的絲滑光澤護髮精華就可以了,勁方便.



 完成染髮後,頭髮打結明顯減少,吹乾後頭髮不但順滑似焗髮咁,而且髮色十分有光澤,效果媲美於衽在Salon染髮.

  
暫時 Garnier共有8色選擇, 全都是自然的啡色及黑色 (HK$79)

  
注意 : 使用染髮產品48小時前應按說明進行皮膚敏感測試


GARNIER全新OLIA染髮霜  在 各大萬寧、屈臣氏、莎莎及指定藥房有售。

 My Blog



希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...