2013年10月28日 星期一

❤活動❤星光鼎盛,閃光燈處處 The Launch party of iCell

前星期,YIN 榮幸被邀請出席 The Launch party of iCell G.V.G醫之美iCell產品發會》
地點 : 尖沙咀海悅酒店
因這次Party是張兆輝及太太所創立的GVG醫之美 最新的iCell產品發佈會所以有好多圈中好友有苗喬偉(三哥)、黃日華、鄭則士及黃紀塋出席,同埋嘉賓Jessica C.等撐場,代言人江美儀有男友吳君祥到場支持,簡直星光鼎盛,閃光燈處處.

場內放了GVG  Raffine Paris新系列iCell產品  GVG 某他系列產品
ICell – 智能幹細胞治療科技是巴黎幹細胞研究室的最新科研成果,革命性的活膚及面部護理系列。

 
Bob林盛斌擔任司儀之一
 
身為品牌老闆的張兆輝致詞表示所創立的GVG醫之美,經過12年的努力,其產品質素、服務及口碑獲得廣泛認同,已成美容界信心保證,並十分開心邀得江美儀任代言人,他說因為江美儀一路都有用開呢個牌子,唔需他講都已經知呢個產品嘅好處。

由鄧昌宇醫生講說幹細胞賦因子原理對皮膚的好處等等

最重要代言人江美儀head露膊裙上陣大晒fit爆身材的江美儀,蹺住半裸型男出場,並播放了她的舊照片,發現在GVG產品的協助下,她重現了如20歲女孩的嬌嫩膚質。她真係有資格講你40歲有我咁靚先講啦!

訪問穿了火紅裙Jessica C分享用icell 產品護膚見解及心得

 
請嘉賓上台玩FACIAL 比賽,3隊及有3Model共用GVG品牌產品做FACIAL,誰是做完後,最得最好最靚,果然果是江美儀那組大勝,因她夠細心.哈哈!幸運是我那幾圍台是江美儀那組,有獎品收,勁開心;接著之後有大抽獎環節.

尾聲就係祝酒儀式
感謝大會準備豐富好味午餐
附上我與品牌老闆及太太明星BLOGGER友合照

非常開心度過了一個中,並走時大會給予blogger一套試用品

稍後會報告Raffine Paris iCell護膚品 試用效果

G.V.G醫之美網址 : http://gvg.hk/content/
Raffine Paris iCell護膚網址 http://gvg.hk/content/icell/

My Blog
Itrial  /  Ztyle / She / blogspot  Beautylife /  Qooza / UBeauty  / Weshare /Myage  /Yahoo  

希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...