2015年11月24日 星期二

❤飲食❤ 觀感、舌尖上的高級享受,沈醉於鮮味中 ~ 鉄人旨花

平日返工繁忙得有點壓力,我最愛食下高質素食物來獎勵自己,
是減壓及充電好方法,經朋友介紹獨自一人去銅鑼灣區 ~鉄人旨花.



這店有鐵板及Omakase 等選擇.


一人有乜好食呢!我本身冇乜主見,我就選料理長推介 (),
全由廚師發辦選最優質、當造的食材配搭的料理.

坐在吧枱前可以睇到師傅製作料理.

廚師詢問我有喜愛及不喜愛食乜,
我想了一下就回答說愛食海膽,並冇特別唔仲意食呢!

首先食三款前菜
由左至右來食有海草莖、日本芋頭仔、八爪魚.
由淡至濃來食.


日本真蠔
見賣相相當吸引, 日本真蠔肉質鮮味滑溜帶海水味,
那黃金色啫喱帶酸酸味道,配有秘汁,更特出蠔鮮味.



石鰈 及 石垣鯛
石鰈肉質滑溜,味道較清淡甜, 可沾點酸汁.
石垣已包著蔥來一齊食 , 魚味入口極重口,
特別肉感肥厚充滿油份.



白貝
大隻白貝爽口口感,肉質彈牙有口感,十分新鮮,鮮甜十足.

  

池魚

切厚身的池魚夾伴蔥、紫蘇葉 、甜子薑,
魚肉質感很嫩,口感豐富魚油潤感,
令全口充滿油脂香,令人難忘.



拖羅
厚切 拖羅魚腩上點綴子萄葡夾住紫菜,
由鮮味吃到油香,入口即溶,令人回味無窮.



渣物 
木魚蔥頭、 蕎頭、牛蒡、 蘿白
可以藉此能清清味蕾,清剛才食的魚油脂等味道.



燒金目鯛
金目鯛肉質爽脆甜美,魚味香濃 帶豐富油脂,
味道有點似銀雪魚,沾點沙律醬更美味.



這裡壽司的飯的顏色與一般的壽司飯不同,
用上了赤醋為壽司飯調味,所以不用點醬油都夠味.

鰤魚壽司
鰤魚是野生,油甘魚是養殖的. 
鰤魚肉質帶點酸,而油脂夠多,質感黏牙.



黑陸魚壽司
黑陸魚部份被輕烤,魚肉質香滑肥美,脂香吸引迷人.



賴尿蝦壽司
吃到賴尿蝦肉質的鮮甜,彈牙有嚼勁的口感.



拖羅壽司
拖羅好香魚油脂,入口即溶的口感.



北海道馬糞海膽壽司
海膽鮮味濃郁帶海水味,口感Creamy甘甜.



玉子燒
好食的玉子燒,一層層綿密的口感好有蛋香,吃起來似蛋糕.



立魚豆腐湯
好濃郁魚湯味,加滑滑豆腐及海帶,非常清甜鮮好味.


最後以甜品,作晚飯完美句號.
有日本富柿及富士蘋果,非常新鮮清甜可口.


我非常欣賞廚師花心思製作料理,
小心翼翼一絲不苟一一完成,
好似藝術品,伴碟時美觀,可以欣賞及食.



鉄人旨花
銅鑼灣謝斐道477-481號肇明大廈2


Yin’s Blog
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
Instagram : http://instagram.com/yinnai88

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...