2016年10月29日 星期六

❤飲食❤120分鐘 抵食任食任飲日式料理 ~ 大本瀛日式放題

朋友仲意食日本野相约我放工食日式放題~大本瀛。

店雖細,但十分整潔。


不用多說放題有好多款野食。


刺身
指定動作點多款刺身,我最愛食清甜厚肉彈牙珍寶帶子,
鱆紅魚油香滿腔,而有頭甜蝦質肉質鮮甜

小食
order甜酸鳳爪、爽脆蟹籽沙律、川椒皮蛋、
芝麻八爪魚等,樣樣細細碟,可以食多幾款,食後十分開胃。

燒物
全部燒物燒得剛剛好,雞翼好脆口、鮮甜燒蝦、多春魚 、
菠蘿是我至愛,燒後更甜。


鐵板燒+一品料理
鐵板燒羊架,冇乜羊羶味多汁,口感不錯。
和風芝士廣島蠔,廣島蠔就略細,
而汁帶酸咸味,令蠔味不太突出


壽司+火炙壽司+手卷物
款款壽司也不錯,特別海膽玻璃蝦壽司,
玻璃蝦肉質富有彈性配上甘甜海膽,味道更豐富 ;
火炙三文魚壽司,表面微熟,入口時吃到魚的油份 ;
牛油果軟殼蟹卷口感內脆的卷,十分滋味


天婦羅
炸物羅海蝦炸得非常香脆可口,外皮算簿身呢!


想不到有得食南亞風味食物
這冬蔭公海鮮鍋,有好多海鮮料,有蝦、八爪魚及青口等,
冬蔭公湯底酸同辣都好平均,差不多我地二人都飲晒了


甜品
最另後送牛奶布丁,口感香滑少甜,具濃濃牛奶味

另外,
在店有任食甜品,可自助到取雪糕或雪米糍


飲品
也是自助取的,有汽水或果汁等選擇

埋單約每人二百多元($229), 十分之抵食呢!


另外提一提預先提前一天預訂座 ,即送三選一,
有海膽剌身、生蠔或 Dreyer's雪糕選擇。



大本瀛日式放題
旺角西洋菜街1號兆萬中心10樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...