2016年10月5日 星期三

❤飲食❤ 韓式居酒屋 ~ 狎鷗亭居酒屋

 朋友放工後相約我到諾士佛臺食韓國料理~ 
狎鷗亭居酒屋, 聽名仲以為是日本居酒屋呢!
 
餐廳裝潢不錯,好有韓式古時感覺,具古式古香


韓國料理當然少不了前菜小食
有幾款小食都辣地,具開胃作用,而我最食小魚 


生拌牛肉 $158

食生拌牛肉前,將生蛋混合牛肉,並將水梨條一齊來吃,
爽口不黏,口感非常滑,想不到沒有血腥味,
淡淡的脂肪甜味與麻油香氣,齒頰留香


烤鰻魚 $138

厚實鰻魚表皮略有焦脆,而底下是軟嫩不乾身肉質,
完全鹹甜夠味,鮮味得來沒魚,
配上甜甜大洋蔥一齊食,好好味呢!


純豆腐香辣湯 $98
純豆腐香辣湯,內有滑滑豆腐,菜及海鮮配料,
湯地微辣辣地,十分開胃惹味,配白飯一流。


菠蘿椰子麗塔 $88  / 青檸&檸檬麗塔 $88 
菠蘿椰子麗塔 - 濃濃椰子菠蘿味酒,帶甜好有熱帶風情
青檸&檸檬麗塔  - 具檸檬味道酒,清新酸度適中



狎鷗亭居酒屋
尖沙咀諾士佛臺9號冠福中心1樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...