2016年10月25日 星期二

❤飲食❤ 星期天與家人食半自助午餐 ~ Manhattan Grill & Bar

星期天與家人通常中午飲茶食點心,轉轉口味,
攪攪新意思,決定轉食下西餐~ Manhattan Grill & Bar
地方寬大,裝潢以黑色為主,好有時代感,坐位好舒適


我地選擇食半自助午餐,
包主菜及飲品外, 而其他食物是自助的

雖然是半自助, 食物種類都算多, 有湯 、沙津 
熟食 、水果甜品等

在外取了鮮甜煙三文魚,酥脆 ,酥脆咖喱角及pizza, 
仲有爽口豬頸肉沙津


煙三文魚咁好食,當然再encore, 
配上蝦沙津,十分好味呢!


主菜
鈕西蘭羊扒 6 oz


這厚肉羊扒是炭烤的,我點要了7成熟,
但都接近9成熟,雖口感有點點韌,但都算多汁,
沒有濃濃羊騷味,沾點密糖濃肉汁更好味,
而伴著粗大薯條略為硬身

水果是自助,水果十分鮮甜,可幫助消化


甜品也是自助,當中我最食芝士蛋糕及
芒果塔, 十分好味呢!


Manhattan Grill & Bar 
觀塘觀塘道414號一亞太中心(OPC)3樓303號舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...