2016年11月11日 星期五

❤飲食❤ 蒸出鮮味來 ~ 潮福蒸氣石鍋

男友放工入油時,見對面就是潮福蒸氣石鍋,
又特然想食蒸海鮮,所以決定相約我一齊去食 




店地方環境舒適、寬敞、潔淨、光猛, 有圓台及卡位座


我同男友不約而同選擇任飲任食海鮮餐, 
款式食物都幾多選擇呢!

首先送上滋潤燉湯
燉湯十分清甜, 十分足料,好好飲



乳鴿是剛整起,皮脆肉滑, 好入味呢!



細細隻龍蝦, 想不到啖啖肉, 十分彈牙鮮味


貝殼盛盆有兩款蜆,食上來鮮甜沒沙,咀嚼時有口感.


另外,我地選了四款自選海鮮,有聖子石蠔
北韓象拔蚌元貝

開邊聖子配蒜粒及粉絲,大聖子厚肉彈牙爽囗好味鮮甜 



石蠔口感濃郁creamy,非常YUMY鮮甜



北韓象拔蚌口感爽脆有嚼勁,略為調味重手點



元貝口感鮮甜爽嫩


點了些任食食物
另外,牛肉丸類菜類等, 
都是任食食物, 食物都好新鮮好味

提一提飲品,啤酒及汽水等是任飲呢!


最後食鍋底南西瓜排骨粥底,
有海鮮及食物汁精華在內,
粥好綿密好鮮甜非常又好味呢!



潮福蒸氣石鍋
旺角旺角道1號壹號商業中心1樓全層


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...