2016年11月22日 星期二

❤飲食❤ 滋味泰菜 ~ 小曼谷海鮮燒烤屋

朋友選擇泰菜~小曼谷海鮮燒烤屋,
來食晚為餐慶賀我生日

餐廳裝潢以木為主,環境舒服,具有時

另外有駐場歌手唱歌及演奏, 令食客心情RELEX了不少 



先點了一份前菜泰式木瓜沙律 $68 
木瓜非常爽口,有酸辣的味道,十分開胃。


冬陰公湯  $178
公湯辣度及酸度適中帶鮮味,
原因內有多隻大大隻虎蝦,虎蝦吃上來啖啖肉鮮甜,而湯好好飲呢!


牛油蒜蓉燒大蟶子(三隻)  $158
燒大蟶子燒得剛剛好, 不會燒得過火, 
塗上牛油蒜蓉燒蟶子,啖啖鮮甜嫩滑,
加上脆脆銀魚, 口感更豐富


泰皇咖哩炒大蜆 $148
大蜆厚肉鮮肥沒沙,配上又香又醇特製咖哩而不辣,
香濃惹味,並加了青及紅椒等配菜,令味道更豐富


咖哩點少得薄餅

泰式原味烤薄餅  2件  $28
咖哩同香脆薄餅來吃,是絕合呢!


飲品點了
青檸菠蘿沙冰 $36
椰青 $38

朋友點了青檸菠蘿沙冰, 味道清新, 
帶酸酸少甜,十分冰涼飲品,
而我點了椰青, 十分清甜好飲呢!


小曼谷海鮮燒烤屋
九龍城太子道西398號御太子地下1-3號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot *  * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...