2017年2月10日 星期五

❤飲食❤ 初嚐俄羅斯烏克蘭菜 ~ Ivan the kozak

朋友發覺在公司附近有間俄羅斯烏克蘭菜 Ivan the kozak,
就相約我放工來食晚飯。


店裝潢具歐陸風情, 每一個角落佈置放著具外國風裝飾,
似身置於外國餐廳



正宗烏克蘭羅宋湯 $58
烏克蘭三文魚湯 $58

我飲的是正宗烏克蘭羅宋湯 ~ 湯顏色鮮紅 ,是落足料來煲
完全沒番茄味,是紅菜頭及其他料帶出清甜, 
加上湯有口感, 十分之好味


紅菜頭魚柳沙律 $78
將紅菜頭粒蓉包住魚柳, 口感外爽口內軟稔,
想不到菜頭魚柳同食,十分絕配,
酸酸的沙律醬及大大粒咸的魚子, 口感及味道更豐富


招牌芝士焗牛脷盅 $98 
賣相勁像酥皮湯,酥皮包蓋著碗裡,內盛著牛脷, 十分特別。
店十分細心上台前將酥皮切開四份,易於食用
厚切牛脷,已沾滿咸香芝士醬,口感軟稔,同酥皮包一齊來食, 十分滋味


俄國宮廷焙鹿肉  $198 
以石鍋盛鹿肉, 可助保住暖身
我是頭一次嚐鹿肉,好彩沒有騷味,
質感口感似羊肉, 沒多太多油脂。
鹿肉燉得來鬆軟不爛入味,帶甜味, 
紅酒蔬菜汁,送飯或面包同食,簡直一流 


東歐餐廳 Ivan The Koza
中環雲咸街63號巴力大廈1樓


Yin’s Blog
The ZtyleItrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...