2019年8月8日 星期四

❤飲食❤ 中環蘭貴坊的泰菜 ~ Cafe Siam

炎熱的夏天,必選開胃的泰國菜, 
在某星期天朋友相約我到蘭貴坊區食晚飯,
選擇我地至愛的泰菜, 就來Cafe Siam

店裝潢地方裝潢以木系為主,配上白色wall,營造溫暖的感覺
因晚上6點,所以比較少人,約太約7點就 ,已經好多人幫襯


首先免費送上脆口的蝦片,仲有辣醬來點呢!


燒牛肉沙律$118
沙律有蕃茄仔,洋蔥,蔥及主角牛肉,
拌入了醋及汁,酸甜味道
燒牛肉入口嫩滑富濃濃牛肉香, 
時帶辣地,令人胃口全開


酒香青口煲$150
青口煮得剛好,不會太鞋,好有九層塔香料味道,
加上有淡淡的酒香,仲有少少辣味,非常惹味,
如多D湯汁更好呢!


招牌咖哩炒蟹  $358
一陣咖哩炒蟹飄來,大大引起食慾。
咖哩炒蟹份量十足, 大大隻肉蟹,
啖啖蟹肉極鮮甜,配上香醇咖哩,
十分香濃香甜惹味,實在好吃極了



咖喱必叫
烤餅 $65
 咖喱+香脆餅來吃,是絕配組合


清甜荔枝椰子冰$58 + 新鮮椰青 $55
飲起勁冰凍香甜解渴,
椰青飲起來清甜解渴,
兩款飲品確實是消暑良伴。


Cafe Siam
中環德己立街21號The Plaza 2-3樓


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...