2019年5月10日 星期五

❤飲食❤ 滋味的鉄板燒 ~ 心鉄板燒

妹妹一早約定我來食鐵板燒~心鉄板燒,
因妹妹之前來過食過,貪食物品質不錯, 所以再來呢! 



我地各自選 鉄板燒特選一人套餐




店好細心, 給每人有一件一次性圍裙,可防食野整污衣服


當然選擇坐在吧枱欣賞大廚用心煮料理

首先送來前菜
甘香海膽青瓜伴通粉 及 健康清新的藜麥青花沙律,
食後好開胃


<蘋果甜薯仿翅濃湯>
蘋果甜薯仿翅濃湯,入口綿質,味道甜甜鹹鹹的滋味一吃難忘!


<北海道鱈場蟹配蟹膏麵豉>


北海道鱈場蟹入口多肉勁鮮甜味,
另可沾點咸咸地的蟹膏麵豉味道更提鮮


<法國藍青口配牛油忌廉汁>


用牛油忌廉汁煮法國藍青口,入口粒粒肉甜兼包滿,
同時不會浪費汁,以很脆的麥包來吸收, 整體味道不錯


<神戶黑豚簿燒>
神戶黑豚想不到中間是卷住泡菜 ,
味道更有層次,令人一食再想再食


<美國西冷厚燒>
美國西冷口感豐富,肉質細嫩厚實,
肉香撲鼻,牛味香濃。



<季節野菜 + 小女子炒飯>
季節野菜就是芽菜, 
小女子炒飯粒粒乾身好夠味


<自家製精選迷你撻>
最後以香滑忌廉撻及朱古力味馬卡龍為滋味的晚膳作完結



心鉄板燒
尖沙咀亞士厘道17-19號18樓


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...