2019年5月29日 星期三

❤飲食❤ 養生湯底嗱喳麵 ~ 榕記車仔麵

朋友相約我放工到他家附近食晚飯,
因太耐沒食嗱喳麵就決定去 ~ 榕記車仔麵。


 店裝置好有coffee shop裝潢,地方寬敞舒適,清潔衛生



榕記有兩款招牌湯底, 分別有胡椒豬肚湯 及松茸蟲花湯,
仲有豬骨湯,都是無味精湯底



order紙落單的,畫圈哂所需要的食物,
嗱喳麵外, 仲有飲品,小食及飯呢!




滋味拼盤$38
好豐富拼盤分別豬大腸、 南乳豬手、 雞中翼、紅腸,
款款都好夠入味不會過咸,特別南乳豬手好腍好食


 雞絲粉皮$26
雞絲粉皮味道清新好味,
雞絲及粉皮混和花生醬,十分開胃


胡椒豬肚湯 $45
我選了二餸有豬軟骨及蘿蔔,
湯底選胡椒豬肚湯底,

麵就選左粗麵。


豬肚湯內有好多豬肚具嚼勁爽口,
蘿蔔爽口清甜


豬軟骨入口軟嫩又腍又綿又入味,出乎意料好味!


粗麵沒皂水味好咀嚼彈牙掛著最正胡椒豬肚湯,
胡椒帶微微,
溫中健脾,豐富營養,十分好飲呢!


朋友點豬骨湯底    $35
  魚肉春卷、牛腩,而麵底就選擇河粉,配沙爹汁

我就偷食她的牛腩魚肉春卷,
牛腩太軟腍夠味,魚肉春卷餡料十分足


 凍薑汁好立克  $22
薑汁好立克,想不到兩款好匹配,
味道特別好飲


榕記車仔麵
將軍澳寶琳貿業路8號新都城中心3期21號地舖



Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...