2019年5月24日 星期五

❤保養❤ 輕輕鬆鬆簡易溫和御妝 ~ Cotton plus水抹潔妝棉

次次出 Trip 最難搞就係帶卸妝用品要帶一樽二樽, 
真係又重又麻煩!

近來發現愛上輕身易攜帶
Cotton plus水抹潔妝棉 50片 $55

來自意大利出品
迅速溶解彩妝,
防水睫毛膏及唇膏有效卸除,
不會留下殘餘彩妝


潔妝棉同化妝棉厚度差一多一樣,
只不過比普通化妝棉大少少
潔妝棉是乾身的及輕身,完全是外出旅行卸妝必備


畫上防水眼線筆、、唇膏、
胭脂、睫毛膏五大難以卸除的化妝產品,
來來測試卸妝效果,在手背上晝上圖案


首先將潔妝棉只需加清水綠色那一面,

即可激活卸妝棉內潔膚乳霜,
只需一抹(擦拭)就可以輕鬆卸除妝容及污垢,
仲有淡淡蘆薈清香味,不要用過度用力擦拭,
只輕輕擦拭推走,輕易溶解溶解污垢及卸除,
連防水化妝品及睫毛液也能卸除。
如不夠可按需要用多幾張潔妝棉去卸除面上妝容,
然後徹底用水洗淨即可。
用後不用再需要清潔皮膚,非常方便快速。


想不到簡單潔妝棉加水後可以輕輕鬆鬆御妝,
用後能保持肌膚來保濕,
全因棉身蘊含多種滋養肌膚的成份
這款產品成份蘊含100%全天然蘆薈
維他命E胡蘿蔔提取物
可滋潤﹑抗氧化﹑紓緩及降紅作用。


有時回家累時,我最怕卸妝繁複,
它可以幫到我一次過卸除睫毛液、眼線、粉底、
防曬及防水化妝品,濃及淡妝都可得乾乾淨淨,
最緊要,用後肌膚好清爽不笠不乾。

我十分完全放心便用,
全因配方温和為主,所以連敏感肌膚也適用。
Cotton plus水抹潔妝棉輕便攜帶及輕鬆簡易御妝,
無論是在家、出外補妝或旅行卸妝必備呢!


📣📣現在還有限時購買cotton plus優惠‼
只需在結賬前打上 wendyng10off 就能9折購買cotton plus📣📣



#myladychic_chicliving#myladychic#cottonplus#卸妝棉#旅行必備#旅行用品#天然卸妝#skincare


感謝! 這次產品由品牌提供




Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...