2019年5月1日 星期三

❤飲食❤ 輕輕鬆鬆食晚飯飲番杯 ~ Cosmos Restaurant & Bar

我心情不太好, 放工相約朋友,就來尖沙咀區 ~ 
Cosmos Restaurant & Bar,
食野飲野, 傾一傾心事 , 吐出心中不快。


這店呈現長方形,地方不太但舒適,有氣氛,
並有提供直播足球賽事


晚餐時間食主菜+$98 ,就有有無限任飲優惠
(任飲選擇仲適用於全部種類,包括啤酒、紅白酒、Cocktail、Mocktail、汽水、果汁、咖啡)勁抵呢!
另十點後有 $148/位有無限任飲優惠

NothingMojito
Nothing菠蘿味Cocktail,好甜好飲;
Mojito 帶有青檸的芳香及薄荷葉的清新,係fresh首選。

我地分別order 兩款Dinner

頭盤
煙三文魚玫瑰伴田園沙律  + 水果串
新鮮的沙菜配上Ham及煙三文魚
入口十分清新好味,加上水果串十分醒胃


是日餐湯
 野菌忌亷湯有香濃鮮美野菌味,口感幼滑




德國咸豬手

 豬手的肉質好軟嫩滑不會乾淨,
有濃郁不太咸豬手味,並軟腍得來有咬口,
沾點肉汁醬更惹味,伴什菜來食
份量可足三人食, 所我兩口食得飽飽地

安格斯頂級牛肉眼扒 

切開大大塊牛肉眼扒內嫩紅,
5成熟,牛肉味重濃郁肉質夠嫩腍,
醮上燒汁,更惹味呢!,而牛肉眼扒底有薯菜伴著。


Cosmos Restaurant & Bar
尖沙咀寶勒巷27號東滙商業大厦地舖


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...