2016年8月18日 星期四

❤飲食❤ 狂歡涮涮一番 ~八幡屋涮涮鍋

有日朋友相約我放工到旺角食晚飯大擦一番, 
去了八幡屋涮涮鍋,是120分任飲任食涮涮鍋放題
=涮涮鍋+日本食物放題,貪選擇多樣化


 光亮寬闊,坐位與坐位之間好寬闊,坐得舒服

我地選擇了特選美國牛肉$208,
$50升級至尊海鮮盛宴。


有八款湯底選擇,
我地最後選湯底選了辛辣泡菜及湯昆布清湯


 特選美國牛肉餐
包特選美國牛肉 +美國進口牛肉 + 美國豚肩
 
切得好薄身牛肉及豚肉,只要輕涮就好快熟呢!
牛肉及豚肉涮後味道不錯,具濃濃鮮嫩肉香味


  除了涮涮鍋外, 仲有不同刺身及熟食食物等


刺身
 
三文魚、吞拿魚希靈魚,非常肥美,
而八爪魚及冰山貝好爽口新鮮



 肥美生蠔有海水味沒沙 , 而珍寶帶子感帶鮮甜


 
赤蝦大大隻是我至愛食,入口鮮甜彈牙,口感滿足


 涮涮鍋配料
 墨魚滑口感還滑嫩,而象拔蚌肉質鮮甜爽口



廣島蠔、海中蝦、蜆,全都十分鮮美

另外,蔬菜、菇類、丸類、 餃子等等,就要自助取
 
其中公仔款魚旦,非常可愛及吸晴,相信是小朋友至愛


燒物
串燒燒得夠香脆,好好味,質素唔錯

壽司
款款味道不錯,而特別愛食針魚壽司


天婦羅
 
點了天婦羅蝦、冬菇、茄子日本番薯、甜椒,
口感香脆不油膩

飲品
提供多款飲品任飲

最後以甜品作為晚飯完美的句號
 甜品算好多選擇,是自助式到取
雖已飽,見細細份甜品賣相好吸引,
忍不住食多



總結來說,這餐食物多選擇有質數,至於服務非常不錯,
經常換餐具及加湯,上菜都好有效率好快

八幡屋涮涮鍋
旺角彌敦道628號瓊華中心12樓全層


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * She* blogspot * Beautylife * Qooza *
88DB*  Glamablog * Fanpiece * Sina* BeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...