2016年8月24日 星期三

❤飲食❤ 日式放題 ~ 雲鶴

媽媽讓著想食刺身及日本野,
於是晚上帶一家人去到荔枝角區工廠區食日式放題 


這店裝潢沒特別,簡潔乾淨寬敞 


 點來刺身
魚有三文魚、油甘魚、酢鯖,
其中油甘魚是我最愛食,非常濃郁肥美,
而蝦都有兩款,有頭甜蝦好鮮甜及老虎蝦,
鮑片及北寄貝好爽口,
讓人忍不住一口接著一口吃不停

前菜
要到出外自助蔬菜十分Fresh新鮮開胃


壽司
壽司中我最愛食火炙海鰻壽司,
火炙左口魚也不錯,
吃起來口感札實


天婦羅
天婦羅有脆脆的口感,沒帶點油膩感


炸物炸得非常香脆可口,特別榴槤炸彈及心香外脆內香滑

燒物
燒物燒得剛剛好,有焦香味,
特別羊架及雞翼好香濃惹味



卡邦尼焗蠔及芝士焗扇貝,
雖然不是大大隻肥美,但也好好味



鍋物
泡菜海鮮鍋帶有辣辣味,
料有菜及青口等,十分開胃好飲


甜品
甜品是自助,都有好多選擇
甜品質素還可以。


飲品
汽水飲品任飲,美中不足是沒啤酒呢!


雲鶴
荔枝角長義街10號昌隆大廈1樓B及C室


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...