2017年7月12日 星期三

❤飲食❤下午茶食韓式烤雞 ~ Goobne Chicken

星期日起得晚, 拖拉過了午飯時間, 
便同朋友到銅鑼灣的Goobne Chicken 食下午茶



Goobne Chicken 店環境寬敞, 落地玻璃,視野好廣




坐在開揚的餐廳一邊吃喝, 一邊看維港景色,是一大樂趣 


炎熱天氣, 當然飲下冰凍飲品
柚子沙冰 $58
我同朋友都係點了同一款,
西柚沙冰帶酸酸甜甜,兩杯十好清凉好飲呢!


韓式炒粉絲雞蛋卷 $148
賣相似壽司,外皮有多層蛋卷入口軟綿有雞香, 內爽著好多料,
蛋皮捲著紫菜也捲著韓式炒粉絲午餐肉、青瓜、醃紅蔔,
還有咸香芝士,口感十分豐富,
沾點充滿韓國風味的香辣蛋黃醬,滋味無窮。


果味蒜香烤雞 $185
這烤雞是全隻雞份量,
皮香脆得來,不油淋淋,而肉質好鮮嫩多汁
入口有淡淡果香帶甜的,有點似蜜糖味,仲有微微蒜香呢!
另可沾點甜芥未醬,也好好味!


【芒果雪奶冰 $88
雪白的雪花冰佈滿芒果果肉, 最頂搭配芒果雪糕, 
入口不會死甜加上煉奶調味,而雪花冰有淡淡奶味,
整體還蠻好吃的。


Goobne Chicken
銅鑼灣登龍街18號V Point 25樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博ttp://weibo.com/u/2390428852

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...