2017年11月27日 星期一

❤飲食❤ 辣辣開胃川菜 ~ 湘蜀人家

朋友知我近來有乜胃口,於是提議我食去食川菜,
 相約我到她公司附近湘蜀人家食晚餐




這店裝潢具中國風,十分舒適



我同朋友不約而同選擇抵食二人餐  $298


 前菜可選2款
左口水雞和成都肴肉

口水雞
口水雞入口皮滑肉嫩又爽口
配好夠辣香味,十分惹味

成都肴肉
晶瑩的肴肉, 爽著膠質啫喱及咸香肉,沾上醋更開胃呢!


水煮牛肉
一大碗水煮牛肉台, 牛嫩滑入味
它精髓就是秘製醬料油富麻辣味厚,
食食下個口好麻感覺,都好開胃過癮呢!


西洋菜餃
這餃皮厚身得來彈牙,而餡有好多西洋菜,十分Juicy好食


鮮魚湯浸時菜
用鮮魚湯配嫩口的小白菜,淡中帶鮮,十分好味


酒釀丸子
 這甜品帶有淡淡的酒香和桂花幽香,
丸子軟糯,又不會太甜膩。 

湘蜀人家
灣仔莊士敦道181號大有廣場2樓218號舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...