2018年2月12日 星期一

❤飲食❤創意新派素菜 ~ 雅 ‧悠蔬食

十二月份中、西合璧的應節, 有好多應酬飯局,
並有爆Quota情況,所以我及朋友要轉轉口味,
來~ 雅 ‧悠蔬食~食素菜晚飯

 店裝潢以紫色及白色為主, 好有西式風格,
營造溫暖的感覺,具有濃濃田園風。

 我地點了二份晚飯包前菜、湯、手卷、主菜、甜品、飲品
及另叫pizza
  
前菜
【四喜烤夫、日式麻醬蒟蒻菜絲沙律、香芋鮮果伴果仁】三款前菜我最愛食香芋鮮果伴果仁,
多款生果被紅菜頭染紅加上果仁,
酸酸甜甜味道令人十分開胃。




湯品

松茸竹笙黃耳百合燉湯
這湯非常足料,好滋潤清甜不油膩


手卷
香芒牛油果苜蓿芽手卷蘆筍素香鬆苜蓿芽手卷
這手卷外脆內鬆軟,內有好多爽口苜蓿,
加上香芒及牛油果 或 蘆筍素香鬆 , 味道好清新健康


主菜
 青咖哩野菜猴頭菇 配 印度薄餅 及 珍珠糙米飯 $238
這有好多款菜,如有猴頭菇、西蘭花、薯仔、芋頭及椰菜等,
而香濃青咖哩汁食下越食越微辣,
又惹味又健康,吃時配上印度薄餅及飯一絕。



 牛油果鮮豆包雙薯藜麥焗千層面$238

 這千層面很厚實,有牛油果、豆包、雙薯及藜麥等,
口感很rich,仲有千層面層芝士,營養很豐富健康,好滋味呀!



大啡菇白松露薄餅$148

這薄餅芝士香撲鼻而來,
餅面頭有大啡菇、蕃茄及芝士等,底厚度適中,
薄餅底好香口, 並有拉絲效果,整體味道不錯呢!



飲品
【藍蝶花雪梨汁】+$20 &【香脆五殼杏仁牛乳】+$15
藍蝶花雪梨汁,飲落略為淡味,但都算清甜;
香脆五殼杏仁牛乳,有濃濃杏仁香味,
並有口感呢!

甜品
【千層棗皇糕】&【乳酪蛋糕】
千層棗皇糕非常煙韌帶好濃紅棗味;
乳酪蛋糕香味來自士多啤梨鮮果酸酸甜甜又清新好味。


雅 ‧悠蔬食 
尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈3樓B號舖





Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博http://weibo.com/u/2390428852

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...