2019年2月1日 星期五

<美肌方案> gratus SKIN SNAP度身訂做個人專屬美肌方案,解決肌膚問題


大家還記早前SHARE我用過gratus app 的新功能
SKIN SNAP分析個人專屬AI肌底,並了解我的肌膚問題,
出了結果,我皮膚狀況不太理想,特別皺紋多就如48歲的女人,
原來有些皺紋是肉眼睇不到的,Skin Snap可以測到,好利害,
而我當時緊緻度就如43歲的女人,真的想哭,好彩有解決方法。
 
就是SKIN SNAP2萬多位亞洲女性肌膚數據,
同我的肌底透析圖譜做同齡真人對比,
將我的肌底狀況與同齡的比較,可測到最準確分析,
了解最需要改善位置及問題。
這個SKIN SNAP最特別之處是可以即時預約佢建議的療程或
購買建議的產品,十分方便快捷。
  
SKIN SNAP建議我做Ultherapy眼部輪廓拉提療程,
來改善眼部鬆弛,我當然早排在gratus 預約做了!
 
無創技術Ultherapy就是升級版HIFU, 這療程不是即時見效,
因要俾時間膠原蛋白重組並持續增生,
所以最明顯效果顯要等待三個月後出現。


 
做一排後,都感到雙眼變得精神
魚尾紋都明顯減淡了,這療程十分之正及有效

 
 

我做完拉提療程已一段時間, 再做SKIN SNAP,
報告出來明顯眼部皺紋減少了,
而眼部肌膚緊緻了不少,兩項都有進步,勁開心。

 
我十分推薦Skin Snap 肌底透析,
可以隨時隨地都做皮膚分析,
是可測四大問題有到皺紋、泛紅、底層斑同緊緻度,
最重要並度身訂做個人美肌方案,解決肌膚問題,
同時可節省時間及浪費金錢, 又唔駛怕有人hardsell!


真心依個SKIN SNAP真係好實用好玩好正,
可以隨時隨地都做皮膚分析及了解肌底的問題,還是免費的,
快來click入條link 📲  https://www.gratus.com.hk/s/J79J7A
試試啦, 快快搵出自己既專屬醫案啦!


Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...