2019年2月27日 星期三

❤飲食❤ RELAX 飲番杯 ~ Timber

早前朋友六點多先才收工,
就相約我到他公司附近尖沙咀區飲野食小食,
傾一傾心事。

 這裝修具現代時髦酒吧風格,好有西方感覺


 酒吧內有飛鏢機,遊戲桌及beer pong,供大家玩


首先店員俾IPAD我,可睇到飲品 MENU 


送來Nuts,有開心果及薯片。(忘記影)


點了兩杯cocktail 及兩款小食
Oreo Land $138
飲一口原來Baileys 朱古力甜酒味很重,幼細沙冰
入口很香滑冰凍,配上Oreo的餅碎,
味道更豐富美味,在旁有幾塊Oreo餅呢!


Jap Jap $108
這Jap Jap呷一口有好濃的荔枝香氣,是加有清酒, 
 荔枝甜香令人回味,而酒精味不太重


Shrimp Dragon Ball  $78
 蝦龍球入口外好脆口內好彈牙,
並以酸酸沙律醬沾點,是不錯小食


Chicken Wing】 $88
熱呼呼的雞翼是,雞翼肉嫩,
不會厚粉,也不會炸到乾巴巴,惹味人人愛




Timber 
尖沙咀天文台道8號3樓1號舖



Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...