2019年12月4日 星期三

❤飲食❤ 惹味避風塘辣炒蟹 ~ 喜記蟹將軍

朋友選擇我至愛食蟹,
就來到喜記蟹將軍食晚飯來慶祝我生日



店裝潢好有中國風格,非常舒適。


選擇【龍蟹二人宴】 $598 

二人餐要提早預訂,十分抵食, 
注意walk in 沒有這優惠啦!


前菜

【陳醋木耳】

夠酸黑木耳,是開胃不錯前菜食。


 主角來
【喜記正宗炒辣蟹】



以料爆炒蒜香入味,辣味爆走,
酥香香氣四溢,十分濃烈香濃味帶辣,
更令肉蟹更惹味非常,味辣香而鮮甜又入味。
啖啖甘香的蟹鮮味,而蒜粒炒得好香唔油膩,
味道及口感十分豐富,胃口大增,
不消一刻整隻蟹已清晒 !


!店員好細心整碎蟹鉗殼,方便客人食用。

【波士頓龍蝦】  有蒜蓉粉絲蒸或椒鹽炒選擇

我地選擇蒸,可食到原來龍蝦鮮味來。

賣相勁吸引, 大大隻龍蝦非常有份量,
啖啖飽滿肉又彈牙,

十分鮮味,簡直鮮美至極,
配上蒜蓉,令味道更有層次, 而粉絲也食晒呢!


【鹵水豬手】



這豬手口感很入味,肥瘦適中,
不油不膩,有咬口感,吃落口不油膩。


【野菌泡田園蔬菜】


野菌浸,鮮甜不膩,
菜芯爽口,而野菌菇味足



【櫻花蝦炒】

飯炒到粒粒分明,
夠鑊氣得來不太膩,
食上去好感到滿足



最後送上香甜蕃薯糖水,
作晚飯完美句號。





喜記蟹將軍
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場6樓602號舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Sheblogspot * Beautylife * Qooza
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...